GARLIC HI-O


PETUA KEMPISKAN PERUT...!!
JOM KURUS DENGAN MUDAH DAN MENJIMATKAN :)



Siapa NAK KURUS..?? Angkat tangan sekarang...!!
Ahaaa nak tau tak kita ade satu secret resepi macam mana nak kurus dgn mudah dan murah..
Baiklag, bila cakap bab kurus semua perempuan buntangkan mata kan.. bukan perempuan je, lelaki yang boroi pon sama... hehe okey kita sarankan anda ambil Garlic dgn Mineral Coffee ..!

Sangat mujarabbbb okey...!







Mineral Coffee dah biasa dengar kan khasiatnya. So entry ni kita nak crita pasal kehebatan Garlic ni pulak.

Jadinya Garlic Tablet ni :
  • Mengaplikasikan teknologi canggih untuk mengekstrak intipati bawang putih
  • Menyingkirkan rasa tajam dan bau yang tidak menyenangkan & mengekalkan keberkesanan dan nutrisi bawang putih.
  • Mengandungi puluhan ramuan yang berguna termasuk: 33 jenis sulfida, 17 jenis asid amino, mineral termasuk germanium, kalsium, besi, kalium, magnesium, selenium, zink dan vitamin seperti Vitamin A, Vitamin B1, Vitamin C dan sebagainya.
  • Berguna untuk melawan kolesterol dalam badan dengan membekalkan kolesterol baik (HDL)
  • Menurunkan kolesterol tidak baik (LDL)
  • Mengurangkan trigliserida.
  • Tidak merangsangkan membran lendir perut, mudah diserap oleh usus kecil dan kesannya berlipat ganda.




Apakah kesan bawang putih?

Bawang putih kaya dengan nutrien, komponennya berfungsi untuk membantu menyelaras insulin, menurunkan lemak darah, melambatkan proses penuaan, mencegah artritis, membasmi kuman dan melegakan keradangan dan mencegah mutasi sel.

Adakah mulut berbau selepas mengambil Hai-O Garlic?
Hai-O Garlic mengaplikasikan teknologi canggih untuk mengekstrak intipati bawang putih untuk menyingkirkan rasa tajam dan baunya yang tidak menyenangkan. Maka mulut tidak akan berbau selepas mengambilnya.

Jika bawang putih ditambah dalam lauk seharian, adakah kita perlu mengambil lagi Hai-O Garlic?
Sebahagian besar nutrisi bawang putih telah dirosakkan selepas bawang putih dimasak dalam suhu tinggi. Namun, Hai-O Garlic mengaplikasikan teknologi canggih untuk mengekstrak intipati bawang putih, dapat mengekalkan nutrisi bawang putih dan lebih sihat untuk badan.

Adakah nilai nutrisi bawang putih lebih tinggi jika ia dimakan terus?
Jika bawang putih dimakan terus, ia perlu dihiris dan terdedah kepada udara kira-kira 15 minit supaya ia dapat bergabung dengan oksigen untuk menghasilkan allicin. Kemudian ia perlu dikunyah dengan seragam demi memastikan nilai nutrisi bawang putih dapat berfungsi sepenuhnya. Namun, rasa bawang putih yang tajam dan meninggalkan bau busuk dalam mulut, dan menyebabkan kebanyakan orang tidak dapat menerimanya.




Bolehkah kanak-kanak dan ibu mengandung mengambil Hai-O Garlic?Kanak-kanak berumur 3 tahun dan ke bawah tidak dicadangkan untuk mengambil, sementara kanak-kanak berumur 3 tahun dan ke atas pula perlu mengurangkan saiz pengambilan kepada separuh. Nilai nutrisi bawang putih adalah tinggi, dapat menguatkan daya keimunan dan stamina bagi ibu mengandung. Jika ibu mengandung mempunyai tanda keguguran atau sering menghadapi masalah keguguran, terutamanya mereka yang bersusuk badan panas, adalah dicadangkan supaya mengelakkan makanan pedas seperti bawang putih dan cili.

SEMBELIT KE TAK LEPAS MAKAN HAI-O GARLIC?>>>>>OH TIDAKKKK!!!
~~ Seronok nye hari ini bila datang kerja je,Kawan panggil,kakkk best la garlic ni…Semalam saya mula makan tp lawas sangat..Kalau tidak kena tunggu 2-3 hari baru blh buang air besarrr, Baru je ambil garlic 2biji tapi melawas la kakkk,suka saya katenye…Bukan dia sorang je ckp macam tu…Ada lagi seorang kawan saya ni pulak cakap…Kak saya lepas makan garlic x sempat nak tunggu lps makan je lawas..Sampai keluar lender…lemak kot…Lepas tu dia ckp seluar dia da longgar padahal br makan seminggu je garlic…Best kan testimoni saya lepas ni mesti x blh miss makan garlic..Bagi yang ada masalah sembelit & ingin kempiskan perut dgn cara semulajadi & x menyakitkan …

So, mmg best la kan Garlic ni. tapi di ulang ...!!
kalau nak kesan yg menakjubkan ambik dgn Mineral Coffee juga okey.! Mineral Coffee ni berunsur alkali. dapat menyingkirkan asid2 dan toksid juga melalui campuran garam buluh di dalamnya.. lagi la senang kerja nak pecah lemak tepu anda itewww..! ;)













ORDER NOW!!
(Terdapat 80 Biji sebotol)

SET KEMPIS PERUT
( Garlic + Mineral Coffee )

Special for my customers only.
Setiap pembelian SET KEMPIS PERUT, harga hanya RM60

Normal price : RM 74 incl postage

AGENT DIPERLUKAN SEGERAAA..!!
JANA INCOME RM 2000- RM 4000 SEBULAN...!!MODAL RENDAH UNTUNG BERGANDA.


Salam sayang dari saya..
Siti Rohayah
(Agen berdaftar)

Untuk sebarang pertanyaan dan tempahan, 
boleh terus wassup no : 016-2784272
fb : RoEYa
emel : sitirohayah11@gmail.com
COD : Bukit Mertajam, Juru, Georgetown, Sungai Petani,

No comments :

Post a Comment

Sponsered

kunjungi kami di laman facebook!

Reply via FB

Author

My photo

Seorang isteri kepada Fazlie Ab Aziz. Ibu kepada tiga orang puteri. Bekerja makan gaji untuk membantu suami meningkatkan ekonomi keluarga. Mengalu-alukan pengedar baru. mengajak semua umat manusia mengamalkan sunnah. Jom jadikan sunnah satu amalan. Di dalam Sunnah ada kejayaan.