Marine Essence Soap: Sabun Pencerah Ketiak?


Assalamualaikum dan Salam sejahtera...

Masa mula-mula dapat tahu nama lain sabun ini adalah "Sabun Ketiak", "Sabun Pencerah Ketiak", aku macam nak gelak sendiri.. Tetapi apabila terbaca testimonial dari pelanggan lain dan rakan-rakan yang memang dah pakai sabun nii, aku macam tertanya-tanya, betul ke?

Walaupun ada sikit masalah hitam-hitam dekat ketiak atau di celah-celah yang kebiasaannya hitam macam pelepat peha, leher, lengan dan yang sewaktu dengannya, aku dengan gigihnya beli jugak sebab sabun ini bukan lah hanya untuk masalah hitam-hitam ketiak je.. tetapi untuk masalah-masalah seperti kulit gatal, ruam, jerawat (minor), mahupun alahan seperti Ecxema pun boleh pakai sabun marine essence ini..





Bahan-bahan utama dalam sabun marine assence:
  • Garam Buluh
    • Sumber kaya dengan mineral dan antioksidan untuk kulit.
    • Anti-bakteria, anti-alergi, anti-keradangan.
  • Pheno-SFE TM (Ekstrak The Pu-erh)
    • Terkenal dengan antioksidan dan sifat-sifat pemulihan untuk menghapuskan radikal bebas yang berbahaya daripada merosakkan sel-sel kulit. (Anti penuaan)
    • Memperbaiki dan memperbaharui sel-sel kulit dengan menjaganya agar tetap sihat dan muda untuk masa yang lebih lama.
  • Ekstrak Liquorice
    •  Mengurangkan perubahan warna kulit dan bintik-bintik hitam.
    • Mencerahkan pigmentasi kulit.
  • Minyak Tea Tree
    • - Anti-bakteria, anti-kulat.
  • Vitamin E
    •  Antioksidan, anti-penuaan.
    •  Menyembuhkan kulit yang bermasalah dan rosak dengan berkesan.
  • Gliserin
    • Tidak mengeringkan kulit. Sebaliknya, ia menarik kelembapan daripada udara ke dalam kulit
    • Merupakan pelembap kulit yang terbaik.
  • Aloe Vera
    •  Kebolehan untuk menyembuhkan dan merangsang pembaharuan sel-sel kulit pada kulit yang bermasalah.
Semua bahan-bahan dalam sabun adalah bahan semulajadi, jadi tak perlu risau ya jika ada kesan sampingan nanti..











Ok dalam 1 kotak ada 3 biji sabun.. Dari pengalaman pelanggan, warna kulit di lutut dah makin cerah selepas 4 hari penggunaan sabun ni.. (digunakan semasa mandi ye.. bukan setiap masa nak gosok-gosok lutut pakai sabun ini) and sedang menunggu lagi testimoni pelanggan yang  menggunakan sabun ini untuk alergik deodorant..(nanti ketiak die rasa mcm terbakar kalau pakai deodorant) dan juga untuk masalah jerawat belakang badan..

untuk wanita-wanita yang sangat menjaga kebersihan dan juga kecantikan, boleh lah cuba pakai sabun marine essence aka sabun ketiak nie..harga pon berpatutan dengan keputusan yang bakal anda alami, dan juga boleh latahan 1-2bulan..(depends on kekerapan penggunaan sabun ketiak)

ohh ye, kanak-kanak, lelaki, perempuan, tua muda semua pun boleh pakai..bukan lah terbatas untuk kaum wanita saje ok?


harga sabun pulak..
sekotak ada 3 biji, = RM105
nak beli satu-satu pon boleh ye :)
anda pilih..
nak macam nie?




atau macam kat bawah nie?






Salam sayang dari saya,

Jika ada sebarang pertanyaan atau nak order, boleh la contact
emel : sitirohayah11@gmail.com
atau call/msg : 016-2784272

FB : Ro E Ya

No comments :

Post a Comment

Sponsered

kunjungi kami di laman facebook!

Reply via FB

Author

My photo

Seorang isteri kepada Fazlie Ab Aziz. Ibu kepada tiga orang puteri. Bekerja makan gaji untuk membantu suami meningkatkan ekonomi keluarga. Mengalu-alukan pengedar baru. mengajak semua umat manusia mengamalkan sunnah. Jom jadikan sunnah satu amalan. Di dalam Sunnah ada kejayaan.