Popular Posts

Tanyalah Hati..

Read Article →
Assalamualaikum... Salam Jumaat (ketika entry ini di tulis) Sekarang tajuk cerita (forum kalo x silap kat tv3 nih : sayangi ibu) b...
Posted by : Siti Rohayah
0 Comments

Aktiviti amal @sumbangan pd sekolah?

Read Article →
Assalamualaikum.... Seminggu dah berlalu cuti sekolah... cuti macam x cuti ja. sebabnya kena gak p sekolah.. Huk alah.. bukan nak ...
Posted by : Siti Rohayah
0 Comments

Durian Belanda Penawar Sel Kanser?

Read Article →
Salam..   Durian Belanda atau Soursop, buah dari pohon Graviola adalah pembunuh semulajadi sel kanser yang ajaib dengan 10 ribu k...
Posted by : Siti Rohayah
0 Comments

Umairah 7 bulan

Read Article →
Salam.. Alhamdulillah.. Umairah dah 7 bulan sekarang.. perkembangan terbaru.. Adik dah boleh duduk.. tapi.. kalau ikutkan perkemba...
Posted by : Siti Rohayah
0 Comments

Sambutan Hari Guru SMK Guar Perahu

Read Article →
Salam... Alkisahnya.. Sambutan hari guru di SMK Guar Perahu.. hihi.. Masa guru-guru berkumpul untuk berarak bersama-sama sebelum masu...
Posted by : Siti Rohayah
0 Comments

makanan bayi a.k.a Siti Umairah Nasuha solid food

Read Article →
Salam..  Auni di kedai Sedap Malam Alhamdulillah.. anak kedua semangat nak bagi makan disebabkan kegagalan beri makanan...
Posted by : Siti Rohayah
0 Comments

Selamat Hari Guru

Read Article →
Salam.. Dikesempatan ini, saya nak ucapkan Selamat Hari Guru kepada semua guru-guru di Malaysia terutama kepada guru-guru di Tadik...
Posted by : Siti Rohayah
0 Comments

Boikot mcD..

Read Article →
Salam.. Sebenarnya, banyak yg ingin di postkan di sini.. tapi.. semacam tiada tenaga di situ.. takpe lah.. Ku cuba juga jika berkesempa...
Posted by : Siti Rohayah
3 Comments

1 Rejab

Read Article →
Salam.. Sudah 1 Rejab hari ini.. Tahniah kepada yang berjaya puasa sunat :) Aku? x puasa.. hihi.. sebab rini abah nak bawa anak2 mandi ko...
Posted by : Siti Rohayah
0 Comments

Keletihan.. nak makan apa eh?

Read Article →
Salam.. N3 kalinih nak minta pendapatlah sikit pada sapa2 yg berpengalaman.. Sebenarnya.. 2-3 menjak nih amatlah letih.. tak tahu la apa ...
Posted by : Siti Rohayah
2 Comments

Warna semakin pudar..

Read Article →
sehari selepas hari mengundi Salam ya, dakwat itu telah pudar.. hanya selepas sehari.. tak perlu dicuci dengan clorox pon.. harusla...
Posted by : Siti Rohayah
0 Comments

Pengalaman pertama mengundi - PRU 13

Read Article →
bukti yg baik untuk pengundi Salam.. buat apa tuh..?? Mesti tgh skodeng blog la kan.. haha.. Actually nak cerita pasal PRU 13 (5.5.2...
Posted by : Siti Rohayah
0 Comments

Cameron Highlands

Read Article →
sarapan pagi - area blakang hotel kavy Salam Owh.. kalo nengok tajuk.. terus terbayang sundae strawberry yang sedap sangat kat Big Fa...
Posted by : Siti Rohayah
0 Comments

Penyakit "M"

Read Article →
salam.. Memang saya akui.. aku akui.. penyakit 'M' a.k.a MALAS ini sukar diubati melainkan diubati oleh diri sendiri.. kenapa aku ...
Posted by : Siti Rohayah
3 Comments

Hari Pekerja...

Read Article →
sedang meng'enjoy'kan diri bermandi-mandian di kolam :) Salam.. Ya, hari ini cuti.. cuti hari pekerja.. anda semua cuti ke? ...
Posted by : Siti Rohayah
2 Comments

Sponsered

kunjungi kami di laman facebook!

Reply via FB

Author

My photo

Seorang isteri kepada Fazlie Ab Aziz. Ibu kepada tiga orang puteri. Bekerja makan gaji untuk membantu suami meningkatkan ekonomi keluarga. Mengalu-alukan pengedar baru. mengajak semua umat manusia mengamalkan sunnah. Jom jadikan sunnah satu amalan. Di dalam Sunnah ada kejayaan.