Popular Posts

Tanyalah Hati..

Read Article →
Assalamualaikum... Salam Jumaat (ketika entry ini di tulis) Sekarang tajuk cerita (forum kalo x silap kat tv3 nih : sayangi ibu) b...
Posted by : Unknown
0 Comments

Aktiviti amal @sumbangan pd sekolah?

Read Article →
Assalamualaikum.... Seminggu dah berlalu cuti sekolah... cuti macam x cuti ja. sebabnya kena gak p sekolah.. Huk alah.. bukan nak ...
Posted by : Unknown
0 Comments

Durian Belanda Penawar Sel Kanser?

Read Article →
Salam..   Durian Belanda atau Soursop, buah dari pohon Graviola adalah pembunuh semulajadi sel kanser yang ajaib dengan 10 ribu k...
Posted by : Unknown
0 Comments

Umairah 7 bulan

Read Article →
Salam.. Alhamdulillah.. Umairah dah 7 bulan sekarang.. perkembangan terbaru.. Adik dah boleh duduk.. tapi.. kalau ikutkan perkemba...
Posted by : Unknown
0 Comments

Sambutan Hari Guru SMK Guar Perahu

Read Article →
Salam... Alkisahnya.. Sambutan hari guru di SMK Guar Perahu.. hihi.. Masa guru-guru berkumpul untuk berarak bersama-sama sebelum masu...
Posted by : Unknown
0 Comments

makanan bayi a.k.a Siti Umairah Nasuha solid food

Read Article →
Salam..  Auni di kedai Sedap Malam Alhamdulillah.. anak kedua semangat nak bagi makan disebabkan kegagalan beri makanan...
Posted by : Unknown
0 Comments

Selamat Hari Guru

Read Article →
Salam.. Dikesempatan ini, saya nak ucapkan Selamat Hari Guru kepada semua guru-guru di Malaysia terutama kepada guru-guru di Tadik...
Posted by : Unknown
0 Comments

Boikot mcD..

Read Article →
Salam.. Sebenarnya, banyak yg ingin di postkan di sini.. tapi.. semacam tiada tenaga di situ.. takpe lah.. Ku cuba juga jika berkesempa...
Posted by : Unknown
3 Comments

1 Rejab

Read Article →
Salam.. Sudah 1 Rejab hari ini.. Tahniah kepada yang berjaya puasa sunat :) Aku? x puasa.. hihi.. sebab rini abah nak bawa anak2 mandi ko...
Posted by : Unknown
0 Comments

Keletihan.. nak makan apa eh?

Read Article →
Salam.. N3 kalinih nak minta pendapatlah sikit pada sapa2 yg berpengalaman.. Sebenarnya.. 2-3 menjak nih amatlah letih.. tak tahu la apa ...
Posted by : Unknown
2 Comments

Warna semakin pudar..

Read Article →
sehari selepas hari mengundi Salam ya, dakwat itu telah pudar.. hanya selepas sehari.. tak perlu dicuci dengan clorox pon.. harusla...
Posted by : Unknown
0 Comments

Pengalaman pertama mengundi - PRU 13

Read Article →
bukti yg baik untuk pengundi Salam.. buat apa tuh..?? Mesti tgh skodeng blog la kan.. haha.. Actually nak cerita pasal PRU 13 (5.5.2...
Posted by : Unknown
0 Comments

Cameron Highlands

Read Article →
sarapan pagi - area blakang hotel kavy Salam Owh.. kalo nengok tajuk.. terus terbayang sundae strawberry yang sedap sangat kat Big Fa...
Posted by : Unknown
0 Comments

Penyakit "M"

Read Article →
salam.. Memang saya akui.. aku akui.. penyakit 'M' a.k.a MALAS ini sukar diubati melainkan diubati oleh diri sendiri.. kenapa aku ...
Posted by : Unknown
3 Comments

Hari Pekerja...

Read Article →
sedang meng'enjoy'kan diri bermandi-mandian di kolam :) Salam.. Ya, hari ini cuti.. cuti hari pekerja.. anda semua cuti ke? ...
Posted by : Unknown
2 Comments

Sponsered

kunjungi kami di laman facebook!

Reply via FB