Vaksin..? Jab?


Salam
terpanggil untuk tulis dan komen pasal vaksin ini..
Sebenarnya bila dah ada anak ini.. semakin aware dgn perkembangan sekeliling.. Alhamdulillah dikelilingi dengan orang2 berilmu..ok apa yg menariknya di sini.. benarkah vaksinisasi ini membahayakan??

Semua ini bermula bila aku terbaca keluhan seorang baca di sini yang mengatakan dia x nak amik suntikan untuk bayi dia? owh aku terfikir.. boleh ke? Kalau sebelum nih aku tak pernah miss pergi klinik untuk mendapatkan suntikan imunisasi ini..tapi sekarang buat aku fikir 2-3x.. betul ke bahaya?

korang juga boleh rujuk sini ye untuk maklumat lain.. kepada yang ada maklumat lain bolehlah kongsi-kongsi bersama.. sharing is caring kan??
aku nak baca la satu persatu pasal vaksin ni.. jom kita..?
Banyak rupanya orang dah tulis psl keburukan vaksinisasi nih sebenarnya tapi sejauh mana kebenaranya? nak percaya pon takut.. x percaya pon kemapa sampai ada buku diterbitkan? jom baca kat sini gak..
Kesan BURUK vaksin juga boleh baca kat sini






No comments :

Post a Comment

Sponsered

kunjungi kami di laman facebook!

Reply via FB

Author

My photo

Seorang isteri kepada Fazlie Ab Aziz. Ibu kepada tiga orang puteri. Bekerja makan gaji untuk membantu suami meningkatkan ekonomi keluarga. Mengalu-alukan pengedar baru. mengajak semua umat manusia mengamalkan sunnah. Jom jadikan sunnah satu amalan. Di dalam Sunnah ada kejayaan.