Minggu ke-3 bercuti...

Alhamdulillah..syukur ke hadrat Ilahi atas segala rezeki kurniaan-Nya..

Hari ni result exam DPLI-UPSI keluar..
Syukur sangat2.. atas pengorbanan dan usaha yang ku kira di saat-saat akhir.. berjaya membuahkan hasil.. Sekalung terima kasih atas pengorbanan Abah Auni dan sanak saudara yang membantu menjaga Auni sepanjang minggu peperiksaan.. Terpaksa tinggalkan Auni kat umah agar dapat studi untuk minggu peperiksaan dan hari ini.. keluar keputusannya..


Syukur.. lulus ngan cemerlang :)
Alhamdulillah sekali lagi.. Thanx a lot abang atas segala galakkan dan pengorbanan selama nih.. perit pedih kita ja yg tahu, huhu.. dalam kesusahan ada gak kegembiraan.. syukur..

Harap-harap sem depan dapat buat lebih baik.. walaupun x dpt 4 flat.. syukur la dpt first class.. walaupon diploma ni xde dean list.. tp puas hati la.. xda la org kata makan elaun free je x blajar :)

Nanti anak-anak mama pon boleh pulun macam mama dan abah.. kami bekerja keras untuk masa depan korang gak nanti.. untuk kesenangan korang gak.. harap2 anak-anak mama xperlu la nak pinjam PTPTN mcm mama untuk sambung blajar.. biar blajar gune duit sendiri.. nanti mama n abah simpan skit2 bila ada lebihan akan datang.. Mama harap lepas ni.. keluarga kita akan lebih terurus terutama dari segi kewangan.. mama akan cuba buat sebaik mungkin k..

mama akan cuba blajar urus kewangan keluarga kita sebaik mungkin dengan persetujuan abah semestinya.. harap2 segala hutang piutang akan dapat dilangsaikan dalam masa 3-4 tahun ini.. amin..

2 comments :

Sponsered

kunjungi kami di laman facebook!

Reply via FB

Author

My photo

Seorang isteri kepada Fazlie Ab Aziz. Ibu kepada tiga orang puteri. Bekerja makan gaji untuk membantu suami meningkatkan ekonomi keluarga. Mengalu-alukan pengedar baru. mengajak semua umat manusia mengamalkan sunnah. Jom jadikan sunnah satu amalan. Di dalam Sunnah ada kejayaan.