Bersahur bersama Auni tanpa Abah

Post atau n3 ni sebab ada amik gambar auni tadi..
Hari ke-7 berpuasa rini.. (27/7) kami berbuka ala kadar ja.. abah pon keja mlm.. ingatkn Wan nak ajak p makan luar rupanya kalo x sempat je.. nasib bek jalan x jam so kami tapau makan kat bazar Ramadhan Jalan Ciku ja.. sebelum ikut Wan g amik Pak Sue Auni, dah tapau ngan abah murtabak daging ceruk Tok Kun (ntah btol ke ejaannya) pastu balik2 tapau cendol pulut lak..

Berbuka kat umah Wan je hari ni mcm biasa cuma ada pakSu ja tanpa abah.. Mama buat roti sardin, agar2 sama kuih sagu.. tapi aku makan roti sardin ja ngan murtabak.. depa tapau nasi kerabu, gado2 ngan pasembur.. makan skit2 ja sbb kenyang mkn cendol pulut (separuh ja cendol pon).. lately kurang mkn sgt.. xtau la nape.. tapi nnt nk cari susu la.. bg ada supply utk kalsium dlm badan..

owh nak cerita lain sebenarnya.. panjang lak intronya..tadi Auni tdo kul 10pm.. ingatkn bleh la tdo sampai pagi.. skali kul 1 dia jaga xmau lelap lg..so oleh kerana sebelum tdo td mcm mintak nasi kat mama.. mama pon bwk turun bawah p kedai nasi lemak boy.. order nasi lemak ayam n teh  o ais.. Mahal kot sampai rm5.70.. serik.. xmau p lagi.. bukan sedap pon.. mkn kfc ayam 2 ketul pon berbaloi lg kot.. pergh..

Auni pilih kacang dolu..


2 comments :

  1. alahai.. kasihannya Auni... rindu sama abah eh.. :)

    ReplyDelete

Sponsered

kunjungi kami di laman facebook!

Reply via FB

Author

My photo

Seorang isteri kepada Fazlie Ab Aziz. Ibu kepada tiga orang puteri. Bekerja makan gaji untuk membantu suami meningkatkan ekonomi keluarga. Mengalu-alukan pengedar baru. mengajak semua umat manusia mengamalkan sunnah. Jom jadikan sunnah satu amalan. Di dalam Sunnah ada kejayaan.